Online marketing je v hotelovém prostředí velmi specifická disciplína. V první řadě jde o ochranu vaší hotelové značky a jednoznačné rozpoznání ze strany vašich vracejících se zákazníků.
Poradíme vám, jak vystavět hotelový web, na co se zaměřit a na co si dát pozor. Rádi s vámi projdeme celým procesem tvorby a budeme za vás komunikovat s vaší kreativní agenturou. Je velký rozdíl vystavět web a vystavět hotelový web.
Ohlídáme technické parametry a procesy a naplníme časový harmonogram. Připravíme web pro optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a budeme společně pracovat na jeho vizibilitě a dohledatelnosti.
Rádi s vámi projdeme možnosti placených PPC kampaní a dalších výkonnostních kampaní v různých inzertních prostředích. Nastavíme optimální reklamní mix včetně potřebného reportingu a měření výkonnostních ukazatelů.
Zaměříme se i na cenové srovnávače v hotelovém prostředí, tzv. metasearch kanály - jako je například Tripadvisor, Trivago, Google Hotel Ads, Skyscanner a další. Zajistíme pro vás potřebné napojení a správu celého zvoleného portfolia.